الأحد، 24 أغسطس 2008

شق النيل

أنتم يا من كتبتم عن نهر النيل العظيم , العتيق , المقدس : أنتم يا كل من عبّرتم عن هذا الحزين في أغانيكم ب " قدسية مفرطة " من دون خجل , شيء بريء فعلاً : ليس لدوافع الإنسان الخبيثة أي مجال فيه . ومع ذلك يا لطيفة إنها قذراة تليق بإمراة مثلك!

هناك تعليقان (2):

فـراس يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

اخويا الكريم

انا اتيت الى هنا ليس من اجل القرء ولكن قرئة ما تكتبو ايديك وشعرت بما تريد ان يصل

ولكن انا جئت هنا من خلال ردك فى احد المدونات وكان ردك كالاتى
(
الملعوب يقول...

عمرك ما هتكبري لأنك شرموطه اساسا واللي يضحك انك شرموطه شكلها وحش جدا علي فكره صورتك عندي لو بوذك وحشك قولي وانا ابعتلك

19 أغسطس, 2008 04:02 م)

اخويا الكريم نحبو على وشك استقبال شهر غظيم وكل من يدخل على المدونه ويقرك الكلام الموجه الى الفتاه صاحبت المدونه يغلط فى داخلو فيك وعم كم من الاخظاء التى تتحملها حتى تفيق صاحبت المدونه وتحذف ردك

اخويا الكريم لاتدع نفسك تسيطر عليك فى الخطأ
انا اعلم ان فى اغلب الاحوال هذا الكلام لم تعجب بيه وستتوجه الى مدونتى ومن الغلب ان تغلط فى

ولكن اعلم ان الله رقيب

اتمنا ان تكون الرساله وصلت اليك

أحمد يقول...

أهلا باستاذ فراس أخو الشرموطه
أنا مش عايز أشوف وش ميت امك هنا تاني انت فاهم !